Current Favorite Products

Buna fetelor,

Avand in vedere ca nu am mai postat de mult(am fost foarte ocupată cu scoala si restu:D),m-am gandit sa postez produsele favorite ale lunii ianuarie-februarie.Fara sa mai lungesc vorba:)),sa-i dam drumul.

 
Avand in vedere ca ultimele luni au fost extrem de friguroase,am pus foarte mult accent pe hidratare deoarece eu oricum am o piele uscata ,iar din cauza frigului problema mea s-a inrautatit.De aceea ,mi-am scos toate cremele pe care le aveam din cutii si am inceput sa le folosesc:D.
   Garnier Skin Naturals-essentials for day:-Am primit-o cadou de ziua mea in decembrie,insa nu m-a tentat sa o folosesc pana pe la jumatatea lunii ianuarie cand a inceput sa mi se usuce un pic pielea pe fata din cauza frigului.Nu pot spune ca este cea mai hidratanta crema pentru fata din lume, deoarece are o formula usoara si nu este grasa,insa pentru mine a functionat destul de bine.
  Nivea Cream:-Cred ca nu mai are nevoie de nicio descriere:)).Initial luasem aceasta crema pentru mama mea,dar am ajuns sa o folosesc tot eu:))).Am folosit-o pe maini,buze,chiar si pe fata ,fara sa intampin vreun efect secundar.
   Crema pentru maini-Loccitane-Pur si simplu iubesc crema aceasta si imi vine sa plang cand ma gandesc ca o sa se termine in curand:((.Este o crema extrem de hidratanta,de aceea nu ai nevoie decat de o cantitate foarte mica pentru ambele maini.Intra extrem de repede in piele, lasand-o catifelata si cu un miros foarte placut.
 Balsamul TIS cu Echinacea:-Pe langa faptul ca este un balsam extrem de ieftin(4,5 lei),nu are nici parabeni,are un miros placuta si isi face si treaba extrem de bine.Sunt foarte multumita de el:D.
 Elf Eyelid Primer-Este primul meu primer pentru ochi pe care l-am cumparat si , din punctul meu de vedere este genial.Este ieftin,are o cantitate suficenta pentru 2 luni(pe mine atat ma tine uneori chiar si mai mult)si chiar face ca fardurile sa reziste (insa nu le face mai intense,dar pentru 8 lei chiar nu ma pot plange:D:).
SEPHORA Flashy liner waterproof -10deep black:Iubesc machiajul si tot ceea ce implica el,insa in majoritatea zilelor cand merg la scoala nu am timp sa ma machiez full-coverage,asa ca in general nu port decat creion negru si rimel(uneori chiar doar creion).De aceea am o gramada de creioane negre si mereu
imi cumpar cate unul nou.Petru o lunga perioada de timp preferatul meu a fost cel de la Farmasi ,dar de cand mi l-am cumparat pe cel de la Sephora nu l-am mai folosit.Cel de la Sephora e pur si simplu superb.Este un negru foarte intens si nu se intinde absolut deloc.Cand o sa ajung intr-un magazin Sephora cu siguranta o sa imi cumpar mai multe culori pentru ca pe acesta il ador:X.
Ser hidratant termoprotector de la Gerovital:-Il aplic pe parul ud dupa ce ies de la dus.Il las sa actioneze cateva minute ,iar dupa aceea ma usuc cu feonul.Pot spune ca este chiar bun,sigur daca nu aveti deja varfurile inspicuite,deoarece atunci nu prea mai poate face multe.Personal mie imi place foarte mult ,iar cantitatea lui imi ajunge in general pentru 2-3luni chiar si mai mult(l-am recumparat de 2 ori).

XOXO,
 Cristina.

Comentarii

Postări populare