April Favorites

Hello girls,

    Astazi o sa poestez favoritele lunii aprilie.Poate ca unele produse o sa le recunoastezi din celelalte postari ,dar avand in vedere ca nu sunt pe banii mei,nu imi pot permite sau cumpar un luncru nou in fiecare zi:))).Sper totusi sa va placa ce veti vedea.As aprecia foarte mult daca mi-ati lasa in comentariu produsele care v-au impresionat cel mai mult luna aceasta si pe care le-ati recomanda.


  1. Flormar Quartet EyeShadow-P045   
  2. Quiz BIO Lip Balm-aceasta este singura poza pe acre am gasit-o pe net.Ambalajul este identic cu al meu,numai ca eu il am cu aroma de cirese.
  3. Farmasi Eye Pencil -1O1-mi-am redescoperit dragostea pentru acest creion.Cred ca acesta si cel de la Sephora sunt preferatele mele
  4. Avon SuperShock mascara.
  5. Lapte demachiant de la Bioten
  6.  



    Comentarii

    1. Love those eyeshadow colors
      following, and looking forward to future posts!
      xo
      Lilithfashion.blogspot.com

      RăspundețiȘtergere
    2. Thank you very much.I'm very happy because you;re the firt person to comment on my blog.I'm very glad that you liked it.

      RăspundețiȘtergere

    Trimiteți un comentariu

    Postări populare