Bioten Lapte Demachiant

Hello girls,

    Avand in vedere ca in ultimul timp ati tot vazut acest produs in postarile mele,astazi m-am hotarat sa ii fac un review.


      Pros:
  • pretul(9-10 lei)
  • cantitatea(200 ml)
  • componenta(fara parabeni)
  • are o textura usoara,dar totusi foarte hidratanta
  • nu provoaca iritatii
  • indeparteaza machiajul foarte bine(indiferent daca este cel al ochilor sau al fetei)
  • are un miros placut
  • rezista o periada indelungata(pe mine m-a tinut in jur de 1 luna si)
  • ambalaj placut
   
    Cons:
  • eu una nu am gasit nimic care sa imi displaca.Este singurul demachiant pe care l-am recumparat ,fara sa descopar insa,ca la a doua cumparare, imi irita ochii.


          Acestea fiind spuse,momentan acest demachiant este preferantul meu si cred ca va ramane asa pentru mult timp.

Comentarii

Postări populare