Radiant Eyeshadow Base

Hi girls,

  Astazi va oi face un review la baza de machiaj radiant.So,without any more further ado ,let's start.
   Din câte stiu eu,radiant este o firma destul de buna de machiaj,produsele lor fiind prezentate ca fiind 'profesionale' insa, preturile lor sunt in general potrivite(nici foarte ieftine,nici foarte scumpe:D)


Acasta este faimoasa baza.

Puncte tare:
  • pretul(22-24 lei)
  • rezistenta-face fardurile sa reziste toata ziua pepleoape(iar eu am pleoapele uleioase)
  • este suficienta pentru o perioada extrem de luna de timp(eu o am din iulie anul trecut si uitati cat mai am,avand in vedere ca am folosit-o aproape in fiecare zi:D)
  • intensifica culorile
Puncte slabe:
  • mirosul-are un miros ciudat,oarecum plastic
  In concluzie,va recomand cu caldura sa incercati aceasta baza.Mie mi se pare absolut fabuloasa si,chiar daca aveam de gand sa cumpar baza de machiaj de la Too Faced ,acum ca am descoperit-o pe aceasta cu sigura nu o sa ma mai gandesc nici pentru o secunda la TFSI.Din pct meu de vedere merita cinci stele avand in vedere ca raportul calitate-pret este excelent.
Stars:5/5
Would you repurchase:Hell YEA.

Comentarii

Postări populare