Empties


Hi guys!<3

  Sper ca ati avut o luna aprilie frumoasa,fara prea multe batai de cap:D.(if that's possible)
  Azi m-am gandit sa va scriu despre lucruile pe care le-am consumat eu in ultimele luni,de la inceputul anului si pana acum.Eu zic ca m-am descurcat destul de bine si,chiar daca nu detin foarte multe produse de beauty&skin care,de fiecare data cand consum ceva ma face sa ma simt bine:).So,let's get started.
Terminate:
-Pantene sampon
-Gerovital sampon
-Bioten demachiant
-My face demachiant
-Yves Rocher vanille gel de dus
-Astor Perfect Stay 24 fond de ten
-Avon SuperShock-2
-Maybellin I'll Ciglia Finte
-Avon Super Drama mascara
-Avon glimmerstick diamonds eyeliner-sugar plum
-Mostra Outrageous mascara
-Nivea Creme
-Farmasi eyeliner
-Chloe parfum mostra
-Farmasi oja 11
-Kallos gel de intarire
-Farmasi oja nr 27
-Flormar oja in nr 079

Expirate:
-Essence fard crema
-Toner Garnier Essentials
-Maybelline eyeshadow(pink fizz,lagoon blue)
-Sephora pink eyeliner
-Helena Rubinstein liquid liner
-Balea lipbalm
-Sephora gloss

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare