Iuly Favorites

Hey girls,

   Today I'm gonna show you this month's beauty&random favorites.I know they aren't a lot,but they are enough for me.So,let's get started.


Beauty:
  • Avon Skin So Soft Mineral Gems Body Lotion
  • Rimmel Wake Me Up Concealer(010 Ivory)
  • Farmasi True Color Lipstick in shade 11(swatch here)
  • Farmed Face cream
  • Deborah Milano Trio in 05
  • Garnier Fructis Goodbye Damage Conditiner
  • Hair Pin


Random:
  • Sugar Land JELLY bears(Lidl)
  • Fossile Gold watch
  • Farmasi Nail polish No.20
  • Beauty and the beast(Tv series)
  • Merlin

                                           



Hope you liked this post .See you next time. <3

Comentarii

  1. Buna/Salut , numele meu este Alexandru , un mic blogger si observ ca ai un blog/site superb .
    As dori daca se poate sa facem schimb de linkuri/bannerre asa ne promovam reciproc si astfel site-urile noastre vor evolua cat mai sus.
    Adresa blogului meu : www.buboal-photography.blogspot.ro . Astept un raspuns pe site-ul meu intr-un comentariu la o postare sau pe buboal_photography@yahoo.com. Va rog daca se poate ca va uit , ca sa va trec in lista mea de bloguri . Va multumesc
    As dori daca vrei sa imi dai un like la acesta pagina de facebook : www.facebook.com/buboal.photography .
    Like te rog la pagina .
    Multumesc !!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare