July Empties

Hey girls,

    Azi am revenit pentru a va arata ce produse am reusit sa termin in luna iulie.Initial nu am vrut sa fac acest gen de postari lunar deoarece nu credeam ca voi avea destule produse,insa m-am razgandit pentru ca in felul asta pot vedea si ce produse au expirat si trebuie aruncate.De aceea,fiecare postare despre produsele pe care le-am consumat va fi insotita si de o lista cu lucrurile la care am considerat ca trebuie sa renunt in luna respectiva(daca exista unele de la care trebuie sa imi iau adio).Without more further ado,let's get started.






Empties:
  • Garnier Ultra Doux Volume Shampoo with beer yeast and pomegranate
  • Ultra Doux Repairing Shampoo with avocado oil and shea butter
  • Blanchette Micellar Cleansing Water
  • Flormar Nail enamel No424
  • Avon Glimmerstick Diamonds in sugar plum(I think this one is my third one.What can I say,I'm obsessed)
  • Rimmel London Nail Rescue(This thing was amazing >3)
  • SpringLine Baby wipes

Expired:
  • Rimmel London Nail Polish 310 Red Carpet
  • Hema Beauty LipGloss

Comentarii

Postări populare