November Empties

Buna fetelor,

   Azi am reusit sa revin ,dupa o absenta destul de indelungata(facultatea,bat-o vina:))cu o postare de empties.Totusi,trebuie sa fiu sincera,aceste produse nu le-am terminat strict in noiembrie,ci in decursul ultimelor 2 -3 luni.So,fara mai multa vorbarie,sa trecem la treaba.

  1. Rimmel Glam eyes day 2 night -Unul dintre cele mai proaste rimeluri pe care le-am incercat vreodata.Cu siguranta nu o sa il mai recumpar.
  2. Rimel Farmasi(dupa cum vedeti ambalajul s-a sters si nu mai stiu acre din ele este,insa puteti sa va orientati dupa forma lui)-Nici acesta nu m-a dat pe spate,insa mi s-a parut mult mai ok decat cel de la Rimmel.
  3. Elf Clear Mascara-Un produs foarte bun la un pret exceptional.Este doar 8 lei si isi face treaba perfect,cu siguranta o sa il recumpar.
  4. Sampon Gerovital Anticadere-Un produs bun,il recomand cu caldura pentru ca,avand in vedere ca niciodata nu am reusit sa il folosesc continuu pe o perioada mai lunga de 3 luni (imi place sa incerc mereu alte sampoane),intotdeauna a reusit sa imi atenueze caderea parului.si sa il faca mult mai sanatos.
  5. Balea Sampon Uscat-M-am indragostit pur si simplu de el si nu il pot recomanda indeajuns.Isi merita fiecare banut.
  6. Gelul de dus Tresor dóriente-Un gel de dus bun,miroase extrem de bine ,iar cantitatea este suficienta pentru o perioada destul de indelungata (pe mine m-a tinut 2 luni si jumatate).Cu siguranta o sa il recumpar,insa nu stiu daca imediat pentru ca am si alte geluri de dus pe care vreau sa le incerc.
  7. Dischete demachiante Caterine-What can I say,they are nothing special just some cotton pads.Nici nu-mi amintesc de unde le-am achizitionat.
  8. Bioten Lapte demachiant-You all know how much I like this stuff si prin cate tuburi din acest produs am trecut.Cu siguranta o sa continui sa il cumpar.
  9. Elseve Sampon Fortifiant (250 ml)-Momentan sunt foarte incantata de acest produs,deja l-am si recumparat.Dupa ce o sa il mai testez putin,am sa revin cu un review pentru a vedea daca parerea inca este aceeasi.


        Cam acestea au fost produsele pe care le-am terminat in ultimul timp.Eu sunt destul de multumita si am hotarat ca de acum in colo sa nu mai cumpar nimic nou pana cand nu reusesc sa termin ce am deja inceput.(call it an unlimited project pan).
        Sper ca va placut aceasta postare si stay tuned because I'm going to come back in a few days with this month's favorites.

Comentarii

Postări populare