November favorites

Buna fetelor,

  Nu stiu de ce,dar am impresia ca timpul se scurge din ce in ce mai repede,voi nu aveti aceeasi impresie?Oricum,ma bucur extrem de mult ca luna noiembrie a trecut si i-a facut lor lui decembrie pentru ca este luna mea preferata din an:(doar pentru ca este ziua mea,craciunul si pentru ca iubesc ninsoarea):))Acum,ca am lamurit acest lucru ''esential'',haideti sa nu va mai tin si sa va prezint preferatele lunii.




  1. Farmasi Lipstick no30
  2. Elf Mineral Eyeshadow in olden
  3. Maybelline One by One mascara
  4. Flormar Eyeshadow pallet
  5. Essence long lasting eyepencil
  6. Balea Sampon uscat
  7. Clinique concealer
  8. Loreal Elseve Sampon fortifiant
  9. Loreal Elseve Balsam 
  10. Deodorant nivea
  11. Bershka Infinity necklace
  12. Peria pentru curatarea fetei de la Sephora
  Acestea au fost preferatele mele in luna noiembrie.Sper ca va placut aceasta postare.

                                                                                                                                        Xoxo,
                                                                                                                                            Cristina.

Comentarii

Postări populare