Red lips,baby!

Buna fetelor,

  Pentru ca este toamna si ne indreptam incet, incet spre lunile de iarna,a venit timpul sa ne scoatem culorile inchise din dulapioare si sa ne mandrim cu ele. Asa ca, astazi  am sa va prezit un ruj rosu pe care l-am descoperit intamplator, plimbandu-ma euro(bazar) si am zis sa il incerc. Dupa ce l-am incercat am ramas pur si simplu uimita de calitatea lui, avand in vedere ca este un brand no name luat din bazar.
  Ceea ce mi se pare ciudat este faptul ca el este prezentat ca un Long Lasting Lip Gloss,dar este de fapt un lip stain perfect mat(dupa cum puteti vedea in imaginea de mai jos).
Pros:
  • Foarte ieftin:-5 lei(Va vine sa credeti?)
  • Rezista si cateva ore bune pe buze fara sa se intinda(Fuuny stori:Am adormit cu el pe bune si m-am trezit dupa 4-5 ore cu el intact:)) )
  • Se termina greu:-O cantitate foarte mica este de ajuns pentru ambele buze.

Cons:
  • Usuca buzele:-Va sugerez sa uitilizati un balsam de buze inainte de a-l aplica pentru ca tine sa usuce destul de mult buzele.
  In conluzie,sunt pur si simplu indragostita de acest ruj/lip stain si l-am recomandat deja la toate prietenele mele:)).
  •  


 

Comentarii

Postări populare