Summer Empties

Hey guyssss,

    Ce mai faceti?Sper ca sunteti bine,sanatosi,frumosi si ca la voi vremea este mai buna decat la mine:(. Imi pare rau ca nu am mai scris nimic in ultimele luni dar dupa ce m-am vazut gata cu faculatatea,singurul lucru pe care am vrut sa-l fac a fost sa lenevesc toata ziua(si asa am si facut:))). De aceea,m-am hotarat ca anul acesta sa fiu mult mai activa pe blog si sa postez cate ceva macar o data pe saptamana (pentru inceput).Asa ca postarea de astazi va fi despre produsele pe care am reusit sa le consum in cele trei luni de vacanta (care oricum se pare ca nu mi-au fost suficiente).
     So,let's get started.


  • Loreal Elseve Sampon-Tocmai mi-am dat seama ca am mai avut acest sampon si inainte ,decizand dupa terminarea lui sa il recumpar pentru ca mi se parea ca isi face treaba foarte bine.Totusi,de data aceasta am foat cam dezamagita de el.Nu si-a mai facut efectul,sau cel putin n-am mai observat eu nicio schimbare.De aceea,nu cred ca o sa il mai cumpar.
 
  •  Balea Dry Shampoo x3-Ce pot sa zic,e preferatul meu,cel mai bun sampon uscat pe care l-am incercat.Il recomand cu desavarsire si cu siguranta o sa-l recumpar.
  • Acetona Farmec-La fel ca si samponul de la Loreal,a fost buna,e o acetona normala,nimic special.Nu stiu daca o sa o recumpar.
  • Crema de fata Farmec-Am terminat-o de mult,dar din cate tin minte mi s-a parut foarte hidratanta,are o cantitate destul de mare si nu este nici scumpa. Daca cautati o crema care sa-si faca treaba bine si nici sa nu va lase falite,va sugerez sa o incercati pe aceasta.
  • Rimmel One by one-Sincer,dupa ce am incercat acest rimel,nu m-am putut abtine sa nu ma intreb de ce e asa de laudat.Nu mi s-a parut ca da vreun voulm ''wow'' genelor si nici ca le face ''pana la cer de lungi'',pe langa asta eu ma zgariam mereu cu peria. Asa ca nu... eu personal nu l-as recomanda.
  • Servetele demachiante de la Elmiplant-Mi se pare niste servetele foarte bune, isi fac bine treaba, doar ca eu personal prefer clasicul demachiant impreuna cu niste dischete, dar daca sunteti in cautarea unor servetele care sa va scuteasca de tot acest ''ritual'',vi le sugerez cu placere.
  • Anticearcan de la Clinique-Un anticearcan foarte bun, cu putere medie spre mare de acoperire, care mi-a placut foarte mult, singura problema pe care am avut-o cu el a fost faptul ca eu fiind foarte alba, cea mai deschisa nuanta a lor(02) mi s-a parut un pic prea rozalie, insa nu e nimic ce nu poate fi acoperit cu un pic de fond de ten. In prealabil vi-l recomand, insa nu stiu daca o sa-l mai cumpar pentru ca momentan am pus ochii pe cel de la MAC.
 
  • Lancom Teint Idol Ultra 24 h-mostra-  Mi-a placut mult puterea lui de acoperire(medie) ,insa mi se pare ca tinde sa fie mai mult matifiant,ceea ce pentru mine nu e de ajutor pentru ca am tenul putin uscat.
  • Lancom Teint Miracle-mostra-Acesta mi-a placut mult mai mult decat Teint Idol, are o putere medie de acoperire, este hidratant si tocmai de aceea ofera tenului un aspect sanatos, fara a da impresia ca arati ca un glob de cristal. Il recomand fetelor cu pielea uscata sau normala, pentru un ten gras cred ca ar fi un pic prea mult.Ma gandesc foarte serios sa-l achizitionez si cred ca in curand o sa cedez tentatiei:)).
  • Pudra de fata de la S-he-Nu mi-a placut absolut deloc.Imi dadea impresia ca incarca foarte mult tenul, insa fara niciun rost pentru ca la nici o ora dupa ce o aplicam observam cum incepe sa-mi luceasca fruntea (pe timpul verii). Asa ca nu,nu o sa-l recumpar.
 
  • Balea Troken Shampoo-Este un alt sapon uscat de la Balea, insa nu se poate compara cu celalalt. Acesta este mai ieftin, are mai mult produs, insa degeaba. Nu da volum deloc parului ,nu ajuta la absorbirea uleiului de la radacina si pe langa toate acestea, face parul sa para chiar mai gras decat inainte.
 
  • Dischete demachiante Cleanic-Nu prea am multe de zis despre ele,isi fac treaba bine ,sunt ieftine si vin in catitate foarte mare.(wohooo,me likes cheap stuff:)) )
 
  • Creama de maini Qv-Este o crema foarte hidratanta, fara parabeni, fiind destinata in general bebelusilor ,persoanelor cu pielea sensibila sau gravidelor. Mi-a  placut, insa nu cred ca o sa o recumpar, in primul rand pentru ca nu am luat-o din tara si in al doilea rand pentru ca am alte creme la care ''lucrez'' momentan.
 
  • Creioane Supershock Avon x2-Aveam doua culori, unul pe negru si unul pe magro cu putin sclipici. Mi-au placut extrem de mult, dupa cum puteti vedea .Sunt foarte pigmentate, rezista foarte mult pe pleoape (chiar si fara o baza) si sunt si ieftine. Normal ca le recomand si ca o sa le achizitionez din nou (de indata ce reusesc ca pun mana pe un catalog Avon).
 
  • Nivea Invisible-Nu mi-a placut. Imi lasa dungi albe pe toate bluzele/tricourile, chiar daca zice pe el ca ar trebui sa fie invizibil,nu e...Asa ca pastrati-va banii si nu ii cheltuiti pe asta o prostie.
 
  • Rimmel Essence I <3 extreme-Este un rimel bun, insa mi s-a parut mult mai ok spre final,dupa ce s-a mai uscat putin.
  • Joico Body Luxe Spuma de par-Am fost pur si simplu obsedata de ea.Este cea mai buna spuma de par pe care am incercat-o vreodata (si am incercat destule:)).O recomand cu caldura, face tot ceea ce ar trebui sa faca o spuma de par buna ,ofera volum si ingroasa textura firului de par, fara al incarca .

       Gata,intr-un final am izbavit si cu aceasta postare(uff,greu mai e).Sper ca nu v-am plictisit prea rau si ca va placut postarea mea.






























Comentarii

Postări populare