Out with the old,in with the new

  Hey,girls!
   
       Stiu,din nou am disparut in actiune:)).Ce pot spune in apararea mea...?Am avut o sesiune mai lunga decat am crezut,iar apoi am profitat la maxim de vacanta(zic eu:D).Cum am intrat intr-un nou sezon,am hotarat ca este timpul sa fac un pic de curatenie prin cosmeticele mele(nu de alta,dar ca sa am scuza sa cumpar altele noi:)) ) si sa va povestesc un pic despre cele de care am decis sa ma despart.Asa ca, haideti sa vedem cum stam:
  • Revlon Color Stay-Mi-a placut foarte, foarte mult. Este semi-mat si ,asa cum zice si numele ,chiar ''sta'' pe buze destul de mult timp(chiar prea mult,as zice eu:D).Vi-l recomand cu sinceritate si cred ca am sa-l cumpar si eu din nou,imediat ce reusesc sa mai termin din ''jucariile '' pe care le am deja.
  • ArtDeco-Este un fard pentru ochi auriu cu particule sclipitoare.Pare extrem de frumos in ambalaj,insa nu se aplica deloc uniform pe pleoape.Sincer nu stiu cat costa pentru ca l-am primit,insa si daca as avea ocazia sa il cumpar din nou,nu as face-o.(chiar daca mie imi place tot ce sclipeste,asa cum zice colega mea de apartament:)) ).
  • Lip Strain No name-Nu mai stiu de unde l-am cumparat,insa tin minte ca a fost foarte ieftin si,contrar asteptarilor,chiar este un lip stain foarte bun.Mie personal nu mi-a placut cum imi statea,mi s-a parut ca era o culoare prea tipatoare pentru tenul meu alb ca varul,insa,daca il gasiti,va sugerez sa il incercati,poate o sa aveti o surpriza placuta.
  • Pudra Avon Ideal Flawless-O aveam de ceva timp si pentru ca nu am folosit-o aproape deloc am decis ca nu mai are rost sa ocup loc cu ea .Nu pot spune ca este o pudra rea,but it didn't change my world .
  • Ruj Ruby Rose-La fel ca si lip stain-ul no name,nu mi s-a parut potrivita culoarea pentru tipul meu de ten.
  • Rujul Maybelline-L-am folosit foarte mult timp,doar ca, in ultima perioada am cam uitat de el si incepuse sa capete un miros ciudat.Insa,cu siguranta o sa imi mai cumpar rujuri de la ei,raportul calitate-pret fiind excelent.


 

Comentarii

Postări populare