The best products of 2011

    Avand in vedere ca mai sunt doar cateva ore pana trecem in noul am m-am gandit sa fac o lista cu cele mai    bune produse pe care le-am utilizat tot anul 2011:D.
    So, let's start:

1.Flora by Gucci EDT-Este primul meu parfum ''scump'' si sunt extrem de incantata de el:X.L-am cumparat la inceputul lunii martie si l-am folosit aproape in fiecare zi si totusi,nu am consumat un sfert din el:)).Pret:257 lei(nu mai stiu sigur,l-am luat din Sephora)
2.Mascara SuperShock de la Avon-Nu pot sa spun decat ca il iubesc.Cred ca am terminat vreo 11 pana acuma:)).L-am descoperit la inceputul anului si de atunci am continuat sa il recumpar si o sa fac acest lucru in continuare.Pret: 18-20 lei (depinde de campanie).






3. Pudra Stay Matte de la Rimmel London-Am cumparat-o prin ianuarie si am folosit-o destul de des cel   putin de 3 ori pe saptamana si tot mai am din cea ,chiar daca am facut gaura in ea:D:))Pret: in jur de 24 lei
4.Tusul de la Farmasi-Nu pot sa spun mai multe decat ca iubesc:X.Este extrem de ieftin si pe langa asta rezista foarte mult pe pleoape.Abia astept sa mi se termine cel pe care il am acum ca sa imi cumpar unul nou:X.Pret:8-10lei
   Si cam astea ar fi produsele pe care le-am folosit tot anul ,aproape in fiecare zi.:D
     P.S:Nicio poza nu imi apartine.(sunt luate de pe google,iar cea cu tusul de pe site-ul celor de la Farmasi)

Comentarii

Postări populare