Hello!!A new beginning!!!

Ma numesc Cristina,am 17ani si sunt pasionata de tot ceea ce inseamna beauty.Dupa ce timp de un an  am citit blogurile mai multor fete, I've decided to give it a try si sa imi fac si eu un mic blog:).M-am tot gandit mult la ce as putea sa postez si am hotarat ca voi face cateva review-uri si cateva machiaje realizate de mine.Nu vreau sub nicio forma sa se inteleaga cumva gresit,nu spun ca sunt o profesionista in arta machiajului,sunt doar o fata ,ca oricare alta:))),careia ii place sa se distreze ''jucandu-se''cu make-up-ul si mi-ar placea foarte mult sa impart cu voi aceasta pasiune.Sunt constienta ca vor exista si critici din partea anumitor oameni, dar sper ca voi reusi sa imi atrag cateva cititoare fidele care sa imi citeasca blogul cu placere(fingers crossed:)).
 Probabil v-am plictisit cu atata vorbaraie:))asa ca...Let's get this party started:)))
P.S:As fi foarta fericita daca mi-ati lasa sugestii,cereri pentru postari viitoare.


Comentarii

Postări populare