My new year resolution

Hello !!

In primul rand vreau sa incep prin a va ura tuturor un an nou fericit!!!!!!!!!!!Sa aveti parte numai de bucurii ,impliniri si fie ca noul an sa fie de 1000 de ori mai bun decat 2011.



  Pentru anul ce vine am si eu o mica listuta pe care imi doresc foarte mult sa o indeplinesc.(at least hope so:))

  • * Primul lucru pe care vreau sa il indeplinesc in noul an este acela de a-mi lua cu bine diploma de CAE.CAE mai este cunoscut si ca  Certificate in Advanced English, si este un certificat valoros pentru oricine isi doreste sa studieze in strainatate sau sa isi asigure un loc de munca in Romania( spun acest lucru pentru simplul fapt ca in zilele nostre,dupa cum stiti,  nu se mai fac angajări asa cum se făceau odată si acest certificat de limba engleza va poate aduce un avantaj foarte mare  in fata altor concurenti care vor aplica pentru acelaşi post).
  • *Sa imi iau ultimele 2 examene ECDL(Internetul si EXCEL-ul).
  • *Sa ma distrez mai mult cu prietenii mei si sa petrec mai mult timp cu familia.
  • *Sa imi cumpar acest ceas minunat la care visez de la inceputul anului 2011:) (pe care il puteti vedea aici)
  • SI nu in ultimul rand,sa imi iau permisul de conducere:))).
 Acestea sunt lucrurile pe care mi le doresc cel mai mult pentru noul an si  sper ca,cu ajutorul lui Dumnezeu sa reusesc sa le împlinesc:).
 Fara sa mai lungesc vorba va doresc si vouă un an nou fericit si distracţie plăcută de revelion.:)

Xoxo,Cristina.

Comentarii

Postări populare