Empties


Hey guys!!!

   Imi pare rau ca iar am disparut fara sa mai dau semne de viata o perioada indelungata,dar am terminat clasa a 12a si a trebuit sa ma pregatesc intens de bacalaureat.Soo,not much of a summer for me till now.
Insa,astazi m-am intors cu o noua postare:produsele pe care le-am terminat pana acum(in ultimele 2 luni de la ultima mea postare).Probabil ca deja va ganditi deja ca blogul meu devine unul for emties,dar nu este asa,pur si simplu in ultima perioada am incercat sa termin din produsele pe care le aveam pentru a face loc altora noi.In curand o sa revin si cu niste review-uri la anuminte produse,pe care a trebuit sa le aman insa din lipsa de timp.
   So,without further ado,let's get right into it.

  1. Caterine dischete demachiante-nu sunt cele mai bunee dischete,dat sunt 3 lei si isi fac treaba de minune:d.So yea,i will definitely repurchase them.
  2. Avon Care Glycerine Hand&Nail-Adoooor cremele de la Avon.Sunt extrem de ieftine si isi fac treaba perfect.O sa recumpar cu siguranta aceasta crema.Chiar daca are ambalaj de craciun,crema este disponibila in continuare,cu alt ambalaj insa.
  3. Bioten demachiat-Nu cred ca este nevoie sa va mai spun cat de mult imi place acest demachiant(cred ca acesta este al 5-lea sau al6-lea )si cu siguranta o sa-l recumpar.Nu are parabeni,lasa pielea catifelata si hidratata si face ca machiajul sa dispara cu usurinta.:D
  4. Amelia Travel Wet Wipes-Le puteti achizitiona din Kaufland insa,nu v-as sugera acest lucru.Chiar daca spune pe ambalaj ca sunt ''dermatologically tested and aproved'',atunci cand le-am folosit pe fata (ramansesem fara demachiant si am vrut sa vad daca pot indeparta machiajul) mi-au indepartat machiajul,dar mi-au iritat foarte rau ochii si fata.Simteam cum ochii ma ustura,iar fata mea se simtea foarte ciudat.Nu stiu daca doar eu am avut aceasta reactie,dar,cei drept,de acum inainte nu o sa mai incerc sa folosesc astfel de servetele pe fata:D
  5. Cien Anti-perspirant-L-am achizitionat din Lidl la un pret foarte bun(in jur de 5-6 lei) ,INSA NU MI-A PLACUT ABSOLUT DELOC.La aplicare iesea sub forma de pudra si imi pata instananeu toate hainele,are un miros extrem de puternic(nu mai puteti utiliza parfum daca folositi acest deodorant),iar gradul de protectie nu este atat de mare.So,cu siguranta nu o sa-l recumpar.
  6. Rexona Clear Diamond Anti-Perspirant-Acesta a fost ok,are un miros placut,isi face treaba destul de bine,insa nu este a holy grail.
  7. Lady's Speed stick-Nu mai tin minte cu ce era(parca cu mar:S),oricum,era din gama sub forma de gel.Ce pot sa va spun este ca,daca cel de la Cien nu mi-a placut,pe acesta L-AM URAT.Nu stiu de ce ,dar atunci cand ma dadeam cu el,gelul nu se usca repede,ci ramane umed si imi pada hainele,dar nu in sensul de pacat ramanand un reziduu alb,ci in sensul de pata care nu se mai lua la spalat.:|N-am vazut asa ceva in viata mea.Mi-a patat un maieu si o bluza pe care nu am mai putut sa le curat nici dupa 2-3 spalari.So no no no no,I will not repurchase this .
  8. Balsam Tis-Nu am ce sa spun negativ la adresa acestui balsam.Este ieftin ,usor de gasit si isi face bine treaba.
  9. Maybelline Pestanas Postizas-:))Stiu,stiu,funny name.L-am cumparat de la un targ din orasul meu unde pot fi cumparate produse cosmetice la preturi mult mai reduse.Ce pot sa va spun despre acest rimel este ca la inceput l-am urat,era extrem de apos,insa dupa ce a inceput sa se mai usuce a devenit rimelul meu preferat.:d
  10. Mostre de crema de la Yves Rocher:Prima este crema Ultra Confort Nutri-boost Day .Iubesc aceasta crema si vreau foarte mult sa o cumpar,insa pe site-ul Yves Rocher Romania nu este disponibila ,asa ca probabil va trebui sa astept pana o sa ajung la un magazin care vinde produse Yves Rocher si sa o cumpar.O recomand cu multa caldura persoanelor care au tenul uscat si fara stralucire,aceasta crema dand un aspect minunat fetei.Cea de-a doua,Smoothing Decongesting Eye este cum puteti sa va dati seama o crema pentru conturul ochilor.La fel ca si cealalta, mi-a placut l-a nebunie si cu siguranta o sa o cumpar.
  11. Bioten Crema hidratanta cu miere si cimbrisor-Este o crema hidratanta de fata,usoara,petru persoanele cu ten normal spre mixt.Nu pot spune ca aceasta crema m-a dat pe spate,insa si-a facut treaba ok,hidratand rezonabil si nelasandu-mi tenul unsuros.Totusi,nu cred ca o voi mai recumpara deoarece vreau sa incerc si alte creme.



 
Daca tot am vorbit de produsele pe care le-am terminat,acum este timpul sa vorbim si despre cele care nu au apucat sa mai fie folosite ,ajungand sa expire.
  • Essensce xxxl shine lipgolss(in nuanta Cotton Candy parca)-Mi-a placut foarte mult.Este ieftin,este true to color,pigmentat si arata superb pe buze.Cu siguranta o sa il recumpar cand o sa am ocazia.
  • Alix Avien Lipstick(nuanta 392)-Un ruj ok,o nuanta frumoasa,pigmentat,insa nu este ceva ce as pura zilnic,fiind o culoare roz-rosiatica.
  • Hema Beauty Rimmel-L-am primit de la niste rude din Olanda.Un rimel bunicel,insa nu m-a impresionat.
  • 2oje:Minicolorama-100 Urban Lemon,Catrice 440
  • Un creion Vollare in nuanta 108 cumpart de la un stand Farmasi.Nu este suficient de pigmentat,este extrem de tare si nu se transfera deloc ok.
  • O crema Lacura Body-Primita de la matusa mea,am apucat sa o incerc o singura data,insa dupa am uitat de ea si a expirat.Deci nu pot sa va spun mai multe despre ea.

   Cam acestea au fost produsele pe care le-am terminat si cele de care am decis sa ma despart.Sper ca va placut postarea si ca urmariti cu drag blogul meu.
                                                                                                                     

                                                                                                                 Va pup,
                                                                                                                        Cristina.


Comentarii

Postări populare