Week in pictures

Hey girlssssss,

  Ce mai faceti?Sper ca la fel de bine ca mine.Imi pare rau ca din nou a trebuit sa fiu M.I.A,dar am avut o grada de lucruri pe cap(bacul,admiterea etc),insa acum pot sa spun cu usurinta ca totul este bine si in sfarsit gata.
  Azi am revenit cu o postare gen ''saptamana mea in imagini''.Asa cum am mai zis,ultima perioada a fost destul de crazy,insa saptamana aceasta dupa am terminat cu toate formalitatile pentru faculata am decis ca merit si eu un pic de relaxare,de aceea am decis sa ma rasfat putin:D.
   Dupa ce am mers la o bine meritata cafea la Starbucks(my favourite place ever),am facut un pic de ''shopping'',achizitionandu-mi 5 carti de la Diverta(le-am prins la o super promotie:cumperi 5 carti,platesti 3,dar pentru ca erau si la reducere am dat 15 lei pe toate:D:))Oja din imagine a fost preferata mea in ultimele zile,dupa cum puteti vedea:)).
    Pentru ca este vara si este extrem de cald,evident simtim nevoia sa ne hidratam,iar eu am incercat sa renunt la bauturile carbogazoase(even if it's extremely difficult) si sa le inlocuiesc cu ceva mult mai sanatos:Lipton(cel din imagine este de piersici,insa preferatul de este cel de ceai verde <3) si sake-uri.
     Cam asta a fost saptamana mea.Sincera sa fiu a trecut extrem de repede,insa m-am bucurat de fiecare clipa.
     Sper ca si voi aveti o vacanta frumoasa si relaxanta.                    



Comentarii

Postări populare